Nyheitsredaksjonane har framleis makt
Sjølv om brukaren kan velje kva som skal visast på si framside har nyheitsredaksjonen framleis makt over rangeringa. – Dei kan styre brukarar mot nyheiter dei meiner er viktige ved å gi saka eit høgt vekttal, seier Strømø.
Ved å gi ei toppsak «vekttalet» 1, vil saka hamne øvst på alle personaliserte framsider. – Har ei sak ein «viktigheit» på «vekttalet» 8 vil denne saka bli sett på som mindre viktig, og vil mest sannsynleg hamne nedst på den personaliserte framsida, legg Strømø til.
Interaktiv prototype
– Prototypen gir brukaren moglegheita til å velge sine preferanser utifra ein slider med fire emne; sport, kultur, politikk og økonomi. Brukaren kan bruke slideren til å tilpasse i kor mykje ein vil ha av kvart av desse emna, og forsida vil forandre seg etter det.
Tatt utgangspunkt i kva lesarar ikkje vil lese
Difor har studentane laga prototypen som skreddarsyr framsida til brukarar som loggar seg inn hos Bergens Tidene. For å kunne personalisere framsida til ein brukar krevjar dette at brukaren er logga inn, slik at systemet kan samle inn anonyme data for å måle effekt. – Dermed kan lesaren få ein helt unik framside for sine preferansar ut i frå de fire ulike emna, sport, kultur, økonomi, og politikk, legg Strømø til.
Fakta om BT personalisering
INFOMEVI 270 er eit avsluttande fag for studentar ved bachelorprogrammet nye medier.
Kurset er todelt og består av ein praksisperiode, og den andre delen ei bacheloroppgåve
Prototypen er utvikla for Bergens Tidene.
Personar bak: Martin Tuft Torvund og Tom Strømø.