Mange studentar synest det er tungt å lesa fagstoff i tradisjonelle bøker. Er det mulig å gjera leseopplevinga meir motiverande? Kan Ex.Phil-pensum bli lettare å læra ved hjelp av spillifisering, video/animasjon og sosiale medier?
Tirsdag 14. november blir det StudentDemo i Media City Bergen. Studentane på kurset MIX100 har fått i oppdrag å utforska desse spørsmåla på vegne av Universitetsforlaget. Dei lagar eit nytt digitalt læremiddel for Ex.Phil som heiter kunne.no og våre studentar bidreg til utviklingsprosessen.
Me får besøk av forlaget med forlagsjef Heidi Norland i spissen. På Demo-arrangementet får du oppleva sju forskjellige prototypar som forlaget kan utvikla vidare hvis dei vil. Universitetsforlaget gir respons på prototypane og publikum kårer den beste pitchen. Det blir gulldiplom til vinnarane og gratis lunch til oss alle!
Les meir om kurset nederst i saka.
Program
10.30 – 10.40. Velkommen ved professor Lars Nyre og forlagssjef Heidi Norland. Vi introduserer faglærarane som har bidratt til prosjektet. Vi gir også informasjon om stemmegivninga, for publikum skal jo kåra den beste pitchen.
10.40 – 11.00. Dei sju studentgruppene presenterer prototypane sine i plenum. Kvar gruppe har ca. to minutt til rådigheit. Les meir om prosjekta og navnet på studentane nedanfor.
Expert
Apropos: Exphil
Reisen til viten
Flexphil
ExWisd
Ex-spill
Phil Frem
11.00 – 11.30. Demo. Publikum går frå stand til stand og opplever prototypane. Det går an prøva ut konsepta, snakka med studentane og diskutera med kvarandre.
11.30 – 12.00. Georg Kjøll og hans kollegaer frå Universitetsforlaget gir respons til kvar av dei sju gruppene. Dette skjer i plenum.
12.00 – 12.15. Publikum stemmer fram den beste pitchen, og det blir premieutdeling. Vinnarane får gulldiplom! 🏆
12.15 – 13.00. Gratis lunch til alle!
Universitetsforlaget
Hausten 2022 samarbeider me med Universitetsforlaget i Oslo om å laga scenarier for eit nytt digitalt læremiddel for Ex.Phil som heiter kunne.no. Forlaget arbeider for fullt med å forbetra og utvida funksjonane til dette læremiddelet, og våre studentar hjelper dei.
MIX100-kurset har eit særleg fokus design for leselyst. Korleis kan unge menneske på deres eigen alder bli stimulert til å bli engasjerte og oppmerksomme når dei les ex.phil.-pensum? Korleis bør kunne.no vera for å framstå som brukarvennleg, forståeleg, spennande og tydeleg? Dei fleste av dere skal sjølve ta ex.phil.-eksamen i haust, og de er perfekte til å hjelpa Universitetsforlaget å forbedra sitt design.
Deltakarar
Det blir stinn brakk denne tirsdagen. MIX100-kullet består av 32 studentar og i tillegg er vi fem faglærarar. Vi får besøk av 18 elevar frå Langhaugen VGS og lektor Kjersti Sivertsen. Vi har som nevnt fem gjester gjester frå Universitetsforlaget i Oslo og har invitert ca. ti gode kollegaer frå vårt eige Institutt for informasjons- og medievitskap ved Universitetet i Bergen. Vi vert til saman ca. 70 menneske i lokalet.
1. Expert
Vi har utviklet en læringsplattform som tar form som en kalender, og den gir studentene muligheten til å organisere, strukturere og effektivisere sin studiehverdag. Vår prototype, Expert, har i tillegg til kalenderfunksjonen også quizer, videosnutter og pensumtekster direkte tilgjengelig inne i kalenderen. Nå kan du enkelt arbeide med exphil når som helst og hvor som helst.
Prototypen er designet og utviklet av Agnes Villmones Haug, Anna Skjeggestad Rønningen, Emma Sophie Fjelde-Valestrand, Hannah Farestveit Mjelde og Kamilla Reistad.
2. Apropos: Exphil
Apropos gjør det enkelt å forberede seg til forelesning og repetere innhold fra pensum mens du er på farten. Du får optimalisert læring med varierte metoder og personaliserte varsler som minner deg om hva du bør øve på og når. For ekstra motivasjon får du mulighet til å konkurrere og diskutere med andre.
Prototypen er designet og utviklet av Mari A. Grefstad, Marte S. Blandhoel, Linnea Sannes Rønning, Rathi Devi Easwaran og Lene Tufteland.
3. Reisen til viten
Bli med på en spennende og læringsrik reise gjennom Exphil pensum. Lag deg en karakter, få med deg noen venner og reis gjennom læringsstien.
Laget av Tord Tefre Stavnsborg, Jonatan Vik Lagerberg, Camilla Hatlem, Frida Fiksdal, Sunniva Thomassen Bratland.
4. Flexphil
Flexphil er en fleksibel og enkel digital løsning for å lære seg exphil-faget på en effektiv måte gjennom å interagere med lærerike podcasts, gøye quizzer og vennlige forums.
Prototypen er designet og utviklet av Anna Dale Fredriksen, Eric Eustice, Frida Ege Olsen og Zagros Jawar.
5. ExWisd
ExWisd – visdom i lomma. Les, lytt og sjå – med ExWisd får du til akkurat det du ynskjer å oppnå! ExWisd skal gi deg moglegheit til å lære pensum på den måten som passar best for deg. Prototypen er designa og utvikla av Ahmed Zidan, Håvard Instefjord, Helga Brudevoll og Andrea Lie Rein.
6. Ex-spill
EX-spill er en videreutvikling av universitetsforlagets digitale læringsplattform, Kunne.no. Hovedfokuset til EX-spill er å gjøre læring mer underholdende og interaktivt. Plattformen samler flere funksjoner som er relevante for deg i din studiehverdag. Her kan du lese pensum, diskutere med dine medstudenter, i tillegg til å både lære, og teste kunnskapene dine i en rekke ulike spill. Alt på et sted.
Prototypen er designet og utviklet av Anya Skatvedt, Arian Velásquez, Didrik Lie-Nielsen, Øyvind Valør Kvinnsland og Marie Ringnes.
7. Phil Frem
Finn enkelt frem i pensum og se fremgangen din! Phil Frem tilbyr en digital læringsplattform for å teste dine kunnskaper, dele prestasjoner med venner, og sporer din progresjon i pensum. Motta og send reaksjoner for å motivere hverandre. Filosofisk læring på en engasjerende måte sammen med vennene dine.
Prototypen er designet og utviklet av Emma Bastiansen, Kornelia Bruneau, Julie Aurora Myhra-Østbye og Vera Tornes.
Om kurset
MIX100: Introduksjon til medie- og interaksjonsdesign har som mål å gi ein teoretisk og praktisk introduksjon til interaksjonsdesign. Kurset utgjer ti studiepoeng, og det betyr at studentane brukar ein tredjedel av haustsemesteret på arbeidet i kurset. Eit semester utgjer 30 studiepoeng.
Kursleiar Lars Nyre gjev teoretiske forelesingar om medie- og interaksjonsdesign knytt til akademisk skriving, og følgjer opp skriveprosessen frå midten av semesteret og fram eksamensinnleveringa. Nyre er professor i medievitskap ved UiB og leiar for tiltaket TekLab: Innovasjonspedagogikk for medieutdanningar. Han er også professor II ved Institutt for medie- og samfunnsfag, Universitetet i Stavanger.
Bransjelærar Frank Wisnes gjev praktisk undervisning knytt til gruppearbeidet og designutfordringane for Universitetsforlaget. Frank er Chief Experience Office (CXO) i Adventure Tech og bransjelærar ved Universitetet i Bergen, og ein svært erfaren interaksjonsdesigner. Vi er heldige som har han med oss på MIX-programmet.
Medlærarar Helene Høylandskjær, Julia Hellem Brandt og Julie Sofie Berntsen støttar opp under Frank sitt opplegg og er ansvarlege for Figma-opplæringa. Dei arbeider for TekLab og går på andreåret på mastergraden i medie- og interaksjonsdesign. Dei kjenner bachelorgraden godt fordi dei sjølve har tatt faget. Dei skriv no ei masteroppgåve i samarbeid med Universitetsforlaget.
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.